MİM- Seni Sen Yapan Sevdiğin Şeyler


Merhaba 

Sevgili Kitap Güneşim beni bu güzel konuyla mimlediğinde büyük bir heyecan duydum. Son zamanlarda hayatımda olumsuz giden olaylar çoğunluk arz ettiği için hayatımdaki daimi güzellikler konusunda ne kadar az düşünmeye başladığımı farkettirdi bana. O yüzden kendisine teşekkür ediyorum. 😍

Öncelikle böyle bir resim seçmemin sebebi adeta hayatımı özetlemesiydi. İşte o kızın gerçek hayatta vücut bulmuş şekli ben oluyorum. 😄

Gelelim kişiliğimi oluşturan, beni ben yapan ve çok sevdiğim şeylere...

  • Listemin ilk sırasında tabii ki kitaplarım ve sahip olamadığım milyonlarca kitap geliyor. Beğenmediklerim de dahil kitaplarım ve çatı katı kütüphanemi seviyorum.
  • Hayvanları ve bir tanecik kedim Fırıldak'ı seviyorum.
  • Keman sesi ve verdiği huzuru seviyorum.
  • Kulaklığımı takıp gözlerimi kapatarak dans etmeyi seviyorum.
  • Okumayı ve kendimi geliştirmeyi, çalışkan bir insan olmayı seviyorum.
  • Spor yapmayı, açık havada uzun uzun yürümeyi seviyorum. 
  • Tabiatı ve güzelliklerini, çiçeği, böceği, kuşları, tüm evreni seviyorum.
  • Yağmur yağdığında kahvem eşliğinde pencereden yağmuru izlemeyi seviyorum. 
  • Kahvaltı sonrası türk kahvesi ve çikolata keyfi yapmayı seviyorum.
  • Çiçekleri ve benim için çok değerli olan menekşemi seviyorum.
  • Evde yalnız kalmayı seviyorum.
  • Gezmeyi, yeni yerler keşfetmeyi seviyorum.
  • Bir dil bir insan diyerek yeni diller öğrenmeyi seviyorum.
  • Yemek yapmayı seviyorum.
  • Oturup bir tencere makarna yemeyi seviyorum.
  • Bitter çikolata yemeyi seviyorum.
  • Sevdiğim insanın elleriyle soyduğu kestaneyi yemeyi seviyorum.
  • Şiir okumayı seviyorum.
  • Bağıra bağıra şarkı söylemeyi seviyorum.
  • Ağlamayı ve ağlayarak rahatlamayı seviyorum.
  • Sevdiğim dizileri defalarca izlemeyi seviyorum. 
  • Otobüs yolculuklarını ve camdan bakarak hayallere dalmayı seviyorum.
  • Dizi/film izlerken ve kitap okurken bir şeyler atıştırmayı seviyorum.
  • Haftada 1 kilo sarı leblebiyi bitiriyor oluşumu seviyorum.
  • Korkusuzca araba sürmeyi seviyorum.
  • Annem ve kardeşimle tartıştıktan 1 saat sonra hiçbir şey yokmuş gibi muhabbet edebilmeyi seviyorum.
  • Yabancı kültürlerden insanları tanımayı seviyorum.
  • Yaşımı önemsemeden yeri gelince çocuk olabilmeyi seviyorum.
  • Düzenli bir dağınıklığa sahip olmayı seviyorum.
  • Sevdiklerim için ufak süprizler yapmayı seviyorum.
  • Şükretmeyi seviyorum.
  • Soğuk kış günlerinde tutulan orucu ve özellikle sahura kalkmayı seviyorum.
  • Sobalı evleri ve doğal yaşamı seviyorum.
  • Temizlik kokusunu seviyorum.
  • Blogum'a yazmayı seviyorum.
  • Her insan gibi kötü yönlerim olmasına rağmen kıskanç bir insan olmamayı seviyorum.
  • Kendimi seviyorum.
  • Evimi ve ailemi seviyorum.
  • Bu yazıyı okuyan sizleri de seviyorum.
Keyifle cevapladığım ve kendimi daha fazla yazmamak için zor durdurduğum bir mim oldu.  😁Özellikle isim vermeyeceğim. Yazmak isteyen herkes bu mim'e katılabilir.

Sevgiler...















26 yorum:

  1. Nerdeyse her maddede "ben de" "aaa, ben de" dedim :) Çok güzel olmuş keyifle okudum :) Sevgileer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortak yönlerimiz olması ne güzel. :) Çok teşekkür ederim. Yazmak istersen ben de seni mimlemiş olayım. :) Sevgiler...

      Sil
  2. Leblebiyi bende çok severim ama maalesef bağırsak sorunları nedeniyle fazla tüketemiyorum. Bizde seni seviyoruz. Güzel mimdi. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah leblebi :D Çoook teşekkür ederim. :)) Sevgiler...

      Sil
  3. Çok hoş bir mim olmuş gerçekten sevdim 😊❤leblebi severim 😊çocukken toz leblebiler vardı onları üfler dik hep 😀sevgiler canım benim 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toz leblebi hiç bilmem mi :) Çoook teşekkür ederim. Sevgiler :)

      Sil
  4. Çok güzel olmuş ama :)) Keyifle okudum. Senin mim dolu dolu olmuş gerçekten :))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel ve sıcacık içten cevaplar, çok hoşuma gitti :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim. :)

      Sil
  6. Makarnayı okurken aa bende derken bitteri görünce aaaa onuda seviyorum oldum 😂 Çok olunca sanırım ortak çok nokta buldum bende:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ne güzel :) Ortak yanlara sahip olmak güzel. Sen de mi yapsan ki mimi :)

      Sil
  7. Merhabalar,
    Bloğunuzu bu etkinlik sayesinde keşfettim, iyi ki de keşfetmişim. Yazılarınız, düzenliliğiniz, temanız çok hoşuma gitti. Bu mor ne kadar da güzel bir mormuş dedirttirdi. Eflatun daha çok tabii, neyse :D
    Ne kadar çok benzer özelliklerimiz varmış dedim okurken; "Keman sesini, Okumayı ve kendimi geliştirmeyi, çalışkan bir insan olmayı, Evde yalnız kalmayı, Yemek yapmayı, Bitter çikolata yemeyi, Bağıra bağıra şarkı söylemeyi ve maddelerdeki birçok şeyi ben de çok seviyorum.
    Çok güzel bir soru-cevap olmuş :) Sizi severek takip edeceğim :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Hoş geldin bloguma :)
      Ne de güzel sözlerle geldin. Mutlu oldum! Blogumun temasını beğenmen ayrıca hoşuma gitti. Tabii ki benzerliklerimizin fazla oluşu da. :) Kendinden bir parça bulabildiğin insanlarla tanışmak çok güzel. Ben de seni ziyaret edeceğim. Güzel bir tanışma oldu. Teşekkür ederim. :) Sevgiler...

      Sil
  8. Acaba kaykaybettiğikizim sen misin 🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah neden olmasın :D Hoşuma gitti bu mim. Blog yazarlarıyla ne kadar çok ortak yönüm varmış dedim :)

      Sil
  9. Ortak yönler keşfetmeyi seviyorum, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  10. Güzel bir mim olmuş. Çoğu madde benim için de geçerli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog yazarları olarak pek çok ortak yöne sahibiz galiba. :)

      Sil
  11. Ne güzel cevaplar :D büyük blog etkinliğinden iade-i ziyaret ..sevgiler :D

    YanıtlaSil
  12. Öncelikle yazının üstünde paylaştığın resim çok güzel. Resim bir nebze beni tanımlasa da sadece kedim eksik :( Umarım ilerde o da olur :) Hayatında olumsuzluklar olmasına rağmen seni mutlu eden bunca olumlu şeyin olması ne kadar güzel. Hayatımız da ne kadar olumsuz şeyler yaşasak da bu küçük mutluluklar bizi ayakta tutan şeyler. Bizi biz yapan karakterimize şekil veren şeyler bunlar. Okurken bana mutluluk veren ve yüzümde tebessüm belirten bir yazı olmuş. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de kedin olsun inşallah :) Tebessüm etmene çok sevindim. Çok şükür. Bizi mutlu eden şeyler hep var olsun dilerim. Teşekkürler :)

      Sil
  13. Kitap bloggerları dayanışması kapsamında ziyaret etmeye geldim.. Fırıldak bebeği öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldin sevgili SevKoz :) Fırıldak bebeği senin için öptüm :)

      Sil

Bu Blogda Ara

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe

BLOG SÖZLÜK

blog sözlük
Blogger tarafından desteklenmektedir.