Geri Ver...


''Her şeyi al. Bana beni geri ver. Bir şansım olsun.'' dedi Müslüm Gürses ve bunca yoğunluğun arasında da olsa bu satırları kaleme almak geldi içimden... Fazla mı dokunaklı söylüyordu yoksa insanlar mı dokunuyordu yaralar açmak için? Çözemedim... Çözmek de istemedim. Çünkü hakikat belliydi. Yürek kan ağlıyordu. Kurcalamak kapatmayacaktı yaraları. Düşünmek yok etmeyecekti yaşananları. Ben de öylece bırakıverdim...

Hiç biriyle yaşadığınız güzel anıların bile acı verdiği oldu mu? Gözlerinizden süzülen yaşların artık kurumaya başladığı oldu mu? ''Benden geriye bir sen kaldı.'' dediniz mi hiç?
Sen... O çok sevilen, kıyılamayan, kırılamayan sen değil! Acı veren, üzen, perişan eden, kırıklarını toplamadan giden, acılarla ve öfkeyle hatırlanan sen... ''Sen benim anılarımın yüz karasısın.'' diyebileceğiniz her kim varsa... İşte ta kendisi benim bahsettiğim ''sen.''

Tüm bunları hissettiğimiz için suçluyduk. Ya insanları yeterince tanıyamıyorduk  ya da insanlar kendilerini doğru tanıtmıyorlardı... Her durumda da sorun bizde değil miydi? Bir yerlerden kanaya kanaya yarasız yer kalmadı yüreğimizde. Yine de güvendik herkese... Kendi suretimizin bir yansıması zannettik... Ne mi yaptık? Zaaflarına bir gece, hatalarına bir nilüfer, sevgisizliğine bir kalp verdik... Geriye bizden bir şey kalmadı...

Hani insanlar yollarını ayırdıktan sonra birbirlerine hediye ettikleri maddi eşyaları geri verme telaşına kapılırlar ya. Gerek yok oysa bunlara. Bir şekilde çöp kutusuna gider o eşyalar, bir şekilde varlığı unutulur... Asıl geri verilmesi gereken karşındaki insanın gururu, umudu, hayalleri, hayat enerjisi ve tertemiz yüreğidir. Tüm bunları bir insandan alıp gitmenin vebalinin ne olduğunu hayal dahi edemiyorum. O yüzden bırakın eşyaları kalsın...

Geri verin.
Ona onu geri verin.
Geri verin ki huzurla nefes almak için...
Bir şansı olsun...








6 yorum:

  1. çok güzel bir yazı :))
    bana da hep o sözler dokunur bu şarkıda...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Blogumu ziyaret edip yorum bıraktığınız için teşekkür ederim. :) Dokunmayacak gibi mi? Hele ki yaşanmışlıklar da varsa...

      Sil
  2. Hediye geri verme isi bana da komik geliyor. Onlar o indana özel alinmis seyler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen hatıraların çok acıttığı oluyor. Yine de anlamsız olduğunu anladım. O kadar acıtıyorsa ve hala elinde tutuyorsan acı çekmek istiyorsundur. İstemiyorsan da iade etmek zorunda değilsin. Elinden çıkar yeter...

      Sil

Bu Blogda Ara

BUMERANG

Bumerang - Yazarkafe

BLOG SÖZLÜK

blog sözlük
Blogger tarafından desteklenmektedir.